FANDOM

Breakline – siódmy odcinek serialu Kroniki Shannary. Jego polska premiera miała miejsce 27 kwietnia 2016 na kanale AXN.

Opis Edytuj

Amberle i Eretria ukrywają się przed łowcami elfów, którzy uwielbiają dla zabawy odcinać elfom uszy, a wtenczas Wil szuka ich z pomocą niespodziewanego przyjaciela.

Scenariusz Edytuj

Wil budzi się w dole rzeki. Z początku przeraża go widok Kosiarza, ale po chwili zauważa, że jest martwy. Zaraz po tym, rusza na poszukiwanie Amberle i Eretrii, jednak nie ma ich w okolicy. Niespodziewanie rzuca się na niego nieznajomy elf, który uznaje Wila z łowcę elfów. Amberle także budzi się w dole rzeki, lecz w pobliżu znajdują się łowcy elfów. Z opresji ratuje ją Eretria.

Przemieniec pod postacią króla dyskutuje ze swoimi synami na temat walki z demonami. Król postanawia obu wysłać do Breakline. Arion rozmawia z Dianą na temat powierzonej mu misji. Nie jest z niej zadowolony, jednak postanawia że weźmie w niej udział, by wreszcie pokazać ojcu, na co go stać.

Eretrię i Amberle zaczynają gonić łowcy elfów. Udaje im się uciec, ale wpadają w pułapkę, z której próbują się wydostać. Jednocześnie rozmawiają na temat ludzi, wizji Amberle i przeszłości Eretrii.

Poznany przez Wila elf – Perk prosi go o pomoc w odnalezieniu jego "przyjaciółki" Genewen. Udają się razem do obozu łowców elfów, tam okazuje się, że wszyscy ruszyli na poszukiwania zauważonej niedawno elfiej księżniczki. Ułatwia im to uratowanie "przyjaciółki" Perka, która okazuje się Rokiem – ogromnym ptakiem.

Pomimo przebicia mieczem, Allanon nie jest martwy i uzdrawia się z pomocą snu druida. Ma wizję, w której widzi swojego mentora – Bremena. Stary druid mówi swojemu uczniowi, że to jeszcze nie czas by odejść, po czym leczy go i wzmacnia jego siły.

Amberle i Eretrię znajdują łowcy elfów. Okazuje się, że ich przywódczyni – Zora jest znajomą Eretrii z dawnych lat. Odnajduje ich Wil wraz z Perkiem, wyciągają je z pułapki. Zora jednak w ostatniej chwili strzela do Eretrii z łuku, przez co ta spada z liny i zostaje pojmana.

Arion i Ander docierają do kręgu Dagdy Mora, gdzie widzą uwięzionego Bandona. Nagle pojawia się Dagda Mor, który uświadamia obu braci, że to on kazał im przynieść Miecz Warlocka, a ich ojciec nie żyje. Ta wieść bardzo denerwuje Andera, który rzuca się na Dagdę Mora. Demon odbija go, jednak z drugiej strony atakuje go Arion. Wtem odbiera mu miecz i go nim zabija. Nagle pojawia się Allanon, który ratuje z opresji Andera i uwalnia Bandona. Ander po powrocie zdaje relację królowi, która później okazuje się być podstępem by pozbyć się Przemieńca i zostaje nowym królem.

Obsada Edytuj

Role główne Edytuj

Role drugoplanowe Edytuj

  • Marcus Vanco jako Bandon
  • Emelia Burns jako Dowódca Diana Tilton
  • Stuart Shacklock jako Perk
  • Zoe Robins jako Zora
  • Kevin J. Wilson jako Bremen

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki