FANDOM

Furia – trzeci odcinek serialu Kroniki Shannary. Jego polska premiera miała miejsce 30 marca 2016 na kanale AXN.

Opis Edytuj

Wil i Amberle zostają porwani przez Eretrię i Cephelo podczas powrotu do Arborlonu. Wędrowcy są ich najmniejszym problemem – Wil musi nauczyć się wykorzystywać Kamienie Elfów, zanim wszyscy zostaną zabici przez demony.

Scenariusz Edytuj

Furia atakująca Wila i Amberle zostaje zabita przez Allanona. Druid jest jednak poważnie ranny i musi się udać do jaskini Druida. Wil i Amberle niechętnie opuszczają Allanona w poszukiwaniu sposobu, aby doprowadzić do jego uzdrowienia. Podczas szukania leczniczego błota ze Srebrnej Rzeki zostają schwytani przez Eretrię. Cephelo, przywódca wędrowców, chce by Wil pokazał mu, jak korzystać z Kamieni Elfów, grożąc że zabije Amberle jeśli tego nie robi. Wil informuje go jednak, że nie wie, jak one działają, aczkolwiek używa ich podczas niespodziewanego ataku Furii i ją zabija, co doprowadza do utraty przezeń przytomności.

Pomimo całej sytuacji Cephelo nie chce wypuścić młodych elfów. Dwójka bohaterów zostaje jednak uratowana przez Allanona i we troje ruszają do Arborlonu. Po drodze uwalniają elfa o imieniu Bandon, który do nich dołącza. Po dotarciu do pałacu w Arborlonie, Wil postanawia odejść. Przed odejściem przestrzega go Bandon, który miał wizję śmierci Amberle. Przez to, że księżniczka jest ostatnią z Wybranych, a także dzięki wyjaśnieniom Wila, Najwyższa Rada pozwala jej wejść do serca Ellcrys, by mogła otrzymać od niej nasienie, które jest nadzieją elfów i musi zostać zaniesione Safehold.

Obsada Edytuj

Role pierwszoplanowe Edytuj

Role drugoplanowe Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki