FANDOM

Lorin – postać, występująca w serialu Kroniki Shannary. Jest chłopakiem Amberle i jednym z Wybranych.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Niewiele wiadomo o jego młodości. Prawdopodobnie mieszkał blisko pałacu w Arborlonie i często bawił się z Amberle. Jedną z takich zabaw był wyścig do Ellcrys, po którym zostali złapani i odprowadzeni do pałacu. Chwilę później doszło do nieudanego zamachu na króla Eventine’a, w którym zginął jego syn, a ojciec Amberle Aine.

Obowiązki Wybranego Edytuj

Po udanym wyścigu do Ellcrys zostaje jednym z siedmiu Wybranych. Jest świadkiem omdlenia Amberle po dotknięciu przez nią drzewa. Śledzi ją także, kiedy ta z przyjęcia idzie do Ellcrys. Dowiaduje się o jej dramatycznych wizjach i próbuje nakłonić ją, by nie uciekała z Arborlonu. Amberle ogłusza go i ucieka. Po jej zniknięciu często przebywa w sanktuarium licząc, że drzewo da mu jakiś znak. Pewnego razu spotyka tam Przemieńca pod postacią Amberle. Wyjawia mu miejsce przebywania innych Wybranych i zostaje przez niego zabity, co jest spełnieniem wizji księżniczki. W późniejszym czasie jego ciało jest wykorzystane do odtworzenia ostatnich chwil jego życia.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki