FANDOM

Przemieniec – czwarty odcinek serialu Kroniki Shannary. Jego polska premiera miała miejsce 6 kwietnia 2016 na kanale AXN.

Opis Edytuj

Podczas gdy Amberle wyrusza ze śmiertelnie ważnym zadaniem do wnętrza Ellcrys, Dagda Mor wysyła Przemieńca, starożytnego, zmiennokształtnego demona, aby zabić ją i każdego na swojej drodze.

Scenariusz Edytuj

Wewnątrz Ellcrys, Amberle jest sprawdzana przez Drzewo, aby upewnić się, że jest ona godna nieść nasiono do Safehold. Próbę udaje jej się zakończyć sukcesem. Podczas przygotowań do podróży, elfy uświadamiają sobie, że Przemieniec jest w ich pałacu. W międzyczasie Eretria zakrada się do pałacu, aby ukraść Kamienie Elfów dla Cephelo. Przesypia się z Wilem i zabiera kamienie podczas jego snu.

Podczas ucieczki Eretrii, Przemieniec wykorzystuje okazję, przybierając jej postać i próbuje zabić księżniczkę.Bandon podczas rozmowy z Catanią przewiduje jej śmierć i próbuje temu zapobiec. Zbiegiem okoliczności udaje mu się, a zamach kończy się fiaskiem. Prawdziwa Eretria zostaje schywatana i zamknięta w areszcie. Po poznaniu prawdziwego sprawcy nieudanego zamachu Wil, Amberle i Allanon postanawiają wykorzystać Eretrię jako przynętę, by złapać Przemieńca w pułapkę. Demon, będąc pod postacią strażnika poznaje szczegóły ich planu. Diana informuje Wila o tym, że demon prawdopodobnie ukrywa się w ciele jednego ze strażników. Syn Shannary chce ostrzec przed tym księżniczkę.

Do Amberle przybiega Wil, chcąc ją ostrzec. Okazuje się jednak, że jest to Przemieniec, który po chwili zostaje zabity przez Allanona, a prawdziwy Wil dociera zaraz po jego śmierci. Następnego ranka ekspedycja rusza do Safehold. Podczas palenia ciała demona, Przemieniec ożywa, zabija strażników i ponownie rusza do pałacu.

Obsada Edytuj

Role pierwszoplanowe Edytuj

Role drugoplanowe Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki