FANDOM

Remo – postać, występująca w serialu Kroniki Shannary. Mieszka w twierdzy Pykon, jest ojcem Meg.

Biografia Edytuj

Po przybyciu do Pykon Wila, Amberle, Eretrię, Cephelo i Crispina wraz z grupą elfich żołnierzy, Remo zaprasza ich do siebie na kolację. Na kolacji w Pykon goście nie ufają swojemu gospodarzowi. Cephelo postanawia się z nim zamienić porcją, twierdząc, że dostał za dużo groszku, na co Remo się zgadza.

Okazuje się, że po zjedzeniu posiłku wszyscy zasnęli. Remo zabija najpierw elfich żołnierzy, a potem bierze się za Amberle. Dziewczyna próbuje przekonać Remo by ich wypuścił mówiąc mu, że jest wnuczką króla, co jeszcze bardziej determinuje go, by ich zabić. Elf mówi księżniczce, że Eventine zabił jego żonę. Do sali dostaje się Wil, który rzuca się na Remo i zaczyna z nim walczyć. Jednak gdy Remo zaczynał wygrywać, Meg postanowiła go ogłuszyć młotem.

Gdy Meg wyprowadza swoich gości z Pykon, wpada za nimi Remo z kuszą. Strzela do Wila jednak bełt trafia w Meg i ją zabija. W odpowiedzi rzuca się na niego Amberle, która przebija go mieczem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki