FANDOM

Slanter – postać, występująca w serialu Kroniki Shannary. Jest to przywódca gnomów, mieszkających w Breakline.

Biografia Edytuj

Przed akcją serialu Edytuj

Urodził się w Breakline i z czasem stał się przywódcą tamtejszych gnomów. Walczył z wojskami króla Eventine'a w celu uzyskania niezależności.

Podejmuje nieudaną próbę zamachu na władcę elfów, w której to ginie najstarszy syn i następca tronu Aine Elessedil. Gnom zostaje złapany i trafia do lochów w Arborlonie.

Wojna o Zakaz Edytuj

Slanter zostaje uwolniony przez Andera, który chce by gnom zaprowadził go do Breakline. W drodze Slanterowi udaje się uwolnić i uciec. Na własne oczy widzi armię demonów, co zachęca go do powrotu. Zdaje relację Anderowi, przez co ten oficjalnie zwraca mu wolność. Gnom zaczyna postrzegać młodego elfa jako osobę honorową.

W późniejszym czasie Slanter przyjmuje propozycję sojuszu od Andera, który został królem. Razem z Dianą Tilton uwalnia go z lochów i przywraca mu tron.

Wraz ze swoimi współbraćmi walczy w Bitwie pod Ellcrys, wraz z Allanonem pomaga Wilowi i Amberle dotrzeć przez las do sanktuarium.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki