FANDOM

Tye – postać, występująca w serialu Kroniki Shannary. Jest przywódcą Utopii.

Biografia Edytuj

Pewnego razu, wraz z grupą ludzi założył Utopię. Pierwszej nocy zostali zaatakowani przez trolle, ale Tye'owi udało się doprowadzić z nimi do rozejmu. Co miesiąc ludzie musieli składać trollom ofiarę w postaci trzech osób.

Gdy do Utopii przybywają łowcy elfów z pojmaną, ranną Eretrią, Tye postanawia kupić ją i wyleczyć. Kiedy dziewczyna odzyskuje siły, opowiada jej o idei założenia Utopii, a także o historii ludzkiej rasy. Pokazuje również Eretrii, jak obsługiwać się pistoletem. Prosi ją, by pozostała przynajmniej do następnego dnia, gdyż ma dla niej niespodziankę.

Wieczorem, tego samego dnia zaczyna się przyjęcie, które ma być niespodzianką dla Eretrii. Na przyjęciu pojawiają się Wil i Amberle w przebraniu łowców elfów, ale zostają schwytani przez Tye'a i przygotowani jako ofiara dla trolli. Eretria rusza po mapę Safehold, ale zostaje zauważona przez Tye'a, okłamuje go i ogłusza, a następnie rusza ratować przyjaciół.

Trolle zaczynają przybywać na miejsce składania ofiar, Wil, Amberle i Cephelo próbują się ratować, lecz nie udaje im się to. W ostatniej chwili pojawia się Eretria, która zabija trolla i uwalnia całą trójkę. Moment później, przychodzi Tye, informuje ich, że właśnie skazali Utopię na zagładę. Wywiązuje się strzelanina, podczas której ranny zostaje Cephelo. Przeprasza Eretrię za wszystko co jej zrobił i poświęca życie osłaniając ucieczkę trójki bohaterów.

Po zniknięciu bohaterów zaczyna pojawiać się co raz więcej trolli, atakują one Tye'a i ogłuszają, a w następstwie złamania rozejmu prawdopodobnie niszczą osadę.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki